Velkommen til vårprogrammet!

Velkommen til filmklubbåret 2024!

Bodø er europeisk kulturhovedstad og Bodø filmklubb ser det som sin oppgave å gjøre film synlig som kunstform – iblant alt annet som vil skje i byen.

Samarbeidet vi har med Fram kino, der vi presenterer en ny torsdagsfilm her uke (ofte i førpremiere), er med på å sørge for et filmtilbud som er mye bedre enn det skulle være mulig i en by med bare tre kinosaler. Året begynner med en reell gullrekke av de beste filmene som ble laget i 2023, og som får sin kinopremiere i Norge våren 2024.

Til våre egne visninger lørdager kl. 15:30, har vi igjen plukket frem en fin blanding av nye filmer og moderne klassikere. Til bare 300,- får du både medlemskap og alle våre lørdagsvisninger inklusive. Fram kino gir i tillegg rabatt for billetter til torsdagsfilmene, når du er medlem hos oss.

Som supplement til vårt program på Fram kino fortsetter vi vårt samarbeid med Institut français og viser eksklusive franske filmer gratis og åpent for alle i Stormen bibliotek.

Bodø Filmklubb