Høsten 2021

Bodø filmklubb planlegger for oppstart av høstprogrammet 25. september. Hvis alt blir som vi håper vil vi være tilbake med ukentlige visninger på Fram kino.

Det er mye spennende å se frem til! Vi vil samarbeide med en ny dokumentarfilmfestival i Oslo, Mirage. Dere kan også se frem til en ny utgave av Bodø filmfestival i oktober.

Etter så lang tid uten et ordentlig filmklubbprogram har vi bestemt oss for å legge opp til en klassisk filmklubb-høst. Det vil si at det blir et program bestående av mange kjente og mindre kjente klassikere. Mange av dem for første gang i nyrestaurerte digitale kopier. Her må vi rette en stor takk til det digitale cinemateket som tilbyr oss muligheten til å vise dette kinogullet.

Finn frem de mest intellektuelle brillene du har og ta på deg en fin mørk genser: I høst blir det ordentlig filmklubb igjen :-)