Tirsdagsfilm - 060617

Techno, monster og teenage-angst: Denne tyske minibudsjett-filmen fra 2015 har et heftig lydspor som vil teste lydanlegget i Stormens ærverdige litteratursal. Tina er en vanlig tenåring som en sen kveld etter en rave blir innblandet i en bilulykke. Etterpå er ingenting som før. Tina hører og ser et underlig monstrum i hjemmet sitt. Foreldrene tror hun har psykiske problemer og kobler inn psykolog, men Tina og monsteret hennes kommer seg stadig nærmere. Eller er alt bare innbilning?
Regissøren som går under kunstnernavnet AKIZ er maler og regissør og laget denne filmen utenfor alle støtteordningene. En liten, spesiell, upolert diamant av en sjangerfilm.
NB: tysk tale med engelske tekster

På grunn av vilkår i lisensavtalen kan hverken biblioteket eller filmklubben legge ut et konkret program på internett som viser nøyaktig hvilken film som skal vises. Konkret filmtittel vil bli annonsert internt i biblioteket.